tjock-dag. det är ju ändå lill lördag?

känns som om att jag itne gjort annat än ätit idag...

Helt okej dag i skolan. på religionen repeterade vi till provet, kändes ganska okej iaf! :) försöker plugga nu, men de går inge vidare! vi slutade så att vi kudne åka hem me halv ett bussen, så jag madde o emma åkte in till stan. Emma köpte en vinterjacka, madde lite smink o benvärmare, och jag en present och nagelack, me nån magnet på, så det ska tydligen bli mönster på naglarna. tvivlar på att det fungerar men jag ville ha den ändå! haha, jag ångrade mig så fort jag la fram den vid kassan, men ääh skit samma! :P
Jag o madda köpte mat på mcdonalds inann vi åkte hem. lr ja tog en mcflurry. sen åkte jag o hämtade emil på dagis:) sen åt jag lite ostbågar och sedan mötta jag jennifer för att åka till sumpan igen för att äta på sushi resturang! :P tog en Sashimi, helt okej faktiskt, lite mer slajmigt ;)
På g hem så mötte vi en kille vid namn Andreas. trevlig ung man :P haha, 21 år, skatare och fjortis ;) nemen han va söt. o va ju bara tvungen o smtia in på ica o köpa godis, som blev 6st glassar istället (det var ta 3 för 10kr)  fast glassarna va väldigt små, mn har redan ätit två...
Va nog ganska tur att vi inte åkte till nivå lr Chapplins som vi va gnaska taggade för:P men ne, båda hade tidig skola (o jag har prov), känner mig ganska trött nu oxå så ett glas vin vet jag itne om ja hade blivit bättre av.

aja, ska nog lägga mig i sängen o avnjuta ett kapitel av judendomen. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0