svenska-bajs-prov

sitter helt ensam i datasalen nu. inte så konstigt. alla andra klasser har lektion, Emma har åkt hem me halv ett bussen, madde är för röd för att komma hit^^, kim vägrar komma. Vissa har nämligen svenska prov sista timmen, annars fick man sluta. ÅH, fatta. jag ska sitta här ändå till klockan FYRA. och provet kommer inte ta mer än en halvtimme för mig eftersom jag inte pluggat ngt! får väl sitta här o mögla då.
men ska väl leta reda på Natha snart o få låna hennes religionsbok. hade tänkt plugga den tiden fram till provet. men så märkte jag att jag hade tydligen inte böcker i skåpet! så hoppas hon har sina här.

kan säga at ångesten börjar komma från de att jag sa nej till release festen...  ÅÅÅHHH KLANT!

Nu kan man säga att jag bara har tre timmar kvar att bara sitta/ lr plugga. om ja räknar att provet tar en halvtimme.
Jag är ändå jäkligt stolt över mig själv! jag kunde ju åkt med halvett bussen jag med. men det gjort jag INTE! på lunchen satt ja o tänkte på allt som aj skulle kunna göra då, ist för att sitta här. Hade kunnat åkt hem till tobbe (har nyckeln), köpa ngt gott o lägga mig i ett varmt bad, medans jag väntar på att han ska komma hem. lr åkt in till stan o köpt en viss present till en viss person. men jag är duktig jag.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0