stockholms filmfestival

Var ju med i "smygpremiären" av filmfestivalen iår och stogd o höll en fackla på vägen där alla kändisarna skulle gå från bion till hotellet.  blev faktsitk itne så farligt som ajg trodde, hade ju haft ångest dagarna innan över att jag skulel få stå ute o frysa över en timme. men så kallt vart det faktiskt inte! + när man hade sin fackla så värmde det faktiskt lite ;)
När Camilal kom hem till mgi så sa hon oxå att hon hade en överraskning till mig ikväll.. och det var att Mikael Persbrandt skulel vara där! JA MIN IDOL! men jävla gubbe asså:( han var på bion men han gick aldrig till hotellet.. ÅH vad sur jag blev!
Men lite andra kändisar såg man ju iaf:P Gustaf skarsgård, Rafael, Fares Fares, blondinbella o lite andra :P
Tur va iaf att vi fick skjuts hem. hade itne velat åka tuben hem när  vi var sminkade som vi va.. Vi hade guldfärg i en rand över ögonen, man såg ju itne för het ut.. Camilla blev fotad av nån fotograf, ska kolla om ja hittar den bilden någonstans :)

Tror faktiskt itne att jag fick bort all guldfärg, det glittrar lixom fortfarande i ansiktet o mman kolalr noga:P hoppas ingen såg.. men annars så har jag vart på Saco mässan i älvsjö oxå, hittade ltie som va interessant, även fast jag itne vet vad jag vill hålal på med sen. Köpte med mig en sallad, julmust och mörkchoklad hem som blev lunch:) ska snart iväg igen..     puuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0