Södra ängby flicks

Sitter här o väntar på att klockan ska gå, samtidigt som ja går runt lite i lägenheten o plockar undan o städar lite. Fast det är fasktiatk gnaska stökigt ändå:P Om typ 45minuter så ska jag gå ner o möta Tove, Teresa o Sofia:D o så ska vi handla middag o sen upp till mig igen o ha myskväll, me snack o film typ:) just nu känns det som om jag komemr somna om vi kollar film.. fast det är ganska mysigt tkr jag:) är sjukt trött, seg o fryser som en idiot. Även fast jag inte gjort speciellt mkt annat idag än att suttit på en stol.. o vänta på syrran som skulel bli klar hos frisören. haha TRE timmar tog det. fast det blev ju jävligt snyggt resultat iaf! ;) en av dom timamrna gick jag o Lorents runt o leta farsdag present, som gick sådär.. när vi kollat i typ alla intressanta affärer i solna centrum fanns det inte mkt mer o göra än att sätta sig hos frisörn o vänta... sen blev det iaf McDonalds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0