Peter Jöback- snön föll

Sitter nu me tv:n på i bakrunden, Peter Jöback sjunger. åååhh hej julkänsla! vilken röst den mannen har! :P
kvällen igår blev ju lite längre än tänkt. Det var tänkt att dra till nivå o ta några öl, o bara sitta o snacka. men istället blev de viper:P var så sjukt lång kö på nivå + att jag visste att jag kände folk på viper, o så är det ju billigt o det är ju alltid bra!;) men ne, måste hitta ltie bättre ställe nnu asså.. men trevligt hade vi iaf. kul o träffa folk man pratat me för länge sedan, som jag inte äns visste om:P aja, helt oekj kväll, men blev några timmar länge som sagt.
 D va skönt att komma ut bland folk igår, inte kul o va hemma för mkt..
Men fan va jag har ont i min tå! redan i början av kvällen kunde jag se framför mig d köttsår jag skulel få på mina tår, pga smärtan! kunde knappt gå. oh ja, det blev ju ett litet sår.. men jaja, va första gången jag använde de skorna jag köpte från brandos! :D o jag älskar dom ändå.

Vet inte riktigt hur min 1advent blir, tänkte först åka till gammla stan men verkar inte bli så. så kanske ska ta tag i lite plugg?.. uch va tråkigt de låter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0