sånt man gör när man är rastlös


ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? 23 i guess.
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? två tror jag.
Vad tycker du om kärlek? både bra och jobbigt.
När kramade du någon sist? nån timme sen
Kramade du någon speciell person? JA, emilvoven :)
Har du svårt för att bli kär? ja tror det.. på riktigt lixom
När kysste/hånglade du med någon sist? förrgår
Ångrar du det? Nej
Är du singel? Nej
När fick du senast en komplimang? kommer inte ihåg
Har du hånglat med någon av samma kön? japp
Hur ofta ljuger du? Inte ofta

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös?
ja.
Lekt med någons känslor? inte med mening
Hånglat med någon riktigt ful? haha ja.
Hånglat med fler än 50 pers? räknar inte.. men ne
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? jao
Gjort något riktigt dumt? yes. finns en del
Gjort något du verkligen ångrar? Ja
Varit nykter på nyårsafton efter 15årsålder? nej d tror jag ej:P
Åkt ambulans? ja, när jag var liten o hade svårt att andas
Opererat dig? nepp
Brutit något? neej
Gjort nåt olagligt? ja, men inge farligt
Blivit polisanmäld? nepp
Slagit ner någon? nja, beror på hur man ser det:P
Vart i slagsmål? nej, men gått imellan
Skämts över dina föräldrar? jaa.
Skämts över dig själv? jaa
Förlorat en vän? ja.
Sagt jag älskar dig och menat det? absolut
Tagit droger? nej, anser inte alkohol, snus o cigg som sådant
Vart full? jao
Varit kär? jaap
Varit kär i någon du inte haft chans på? ja typ:P

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng?
förutom jag, tobias
Fick dig att skratta? komemr itne ihåg
Såg dig gråta? Tobbe
Fick dig att gråta? hemligt
Du delade en cigg med? nån på krogen
Du gick på bio med? tobbe, såg rallybrudar
Skällde på dig? mamma
Du tänkte på?tobbe

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit?
nej
Kramat någon? hunden
Pussat någon? nej
Köpt någonting? Nej, men jag ska ;)
Dansat? nepp
Sjungit? nej
Saknat någon? ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0