nuärdetjuligen..

Godmorgon.
Ska väl snart försöka få i mig lite frukost innan jag o mamma ska åka iväg till taxinge julmarknad. det är verklgien en julmarknad att rekomendera! alltid så hiimla mysigt. o det är inte bara massa loppis saker lixom, utan riktigt fina saker, hantverk o grejer. o gott fika finns de me;) luktar alltid glögg o pepparkakor när man komemr dit :) man får sån grym julstämning! :D

Igår var jag på Ice, bartömmning vare tydligen.. eftersom att dom ska stänga. priserna var väl lite bättre, plus att dom dubblade typ spriten i vissa glas, o de märkte man väl på en del. :P jag Fröjd o Camilla började på Nivå, o mötte sedan lite annat folk när vi kom till Ice. och oj vilka trevliga vakter! eller jsut han iaf. ja stogd inte me på listan även fast jag fått mail om de.. men Camilla stogd två gånger så då fick jag heta camilla för en stund :)
Är inte så farligt bakis, så därför är det oxå skönt att få göra ngt idag.. alltså julmarknaden. hopaps på att kuna köpa lite julklappar:)
ne nu måste jag göra mig iordning.. ikväll vet jag inte helt säkert vad som händer, antingen utgång igen lr myspys.


det var skönt att sova inatt iaf, efter matplundring i kylen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0