nu är jag såhära deppig av saknad.

Nu sitter jag o väntar på att han ska ringa.. som han lovat. hoppas de blir snart, väldigt snart. Jag vill höra hans röst. nu, nu, nu. då skulle allt kännas så bra. för jag saaaaknar honom!

Det är så underbart att ligga i hans famn. att somna där.. och veta att du ligger i din älskades famn, och han älskar dig. dig och ingen annan. Han vet att du ska sova men han vill att du ska ligga hos honom o inte i sängen i rummet bredvid, för han vill ha dig nära sig. och han vill bära dig till sängen, precis som han vill göra resten av ert liv tillsammans, varje gång då du somnat i soffan.
 
Jag älskar dina ögon, jag älskar din mun, jag älskar dina händer, ditt ärr på kinden, ditt hår, dina armar, ditt bröst, mage, rumpa, ben, sättet du pratar på, sättet du rör dig, sättet du ser på mig, ditt skratt. att du hällde vatten på mig första gången jag var hemma hos dig även fast det var tredje gången vi träffades. ALLT. Hela dig. det finns inget fel på denna kille enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0