kändisfest vafan

jaha, då har man tackat nej till att festa/mingla med massa kändisar då...  IDOL Kevin skulle ju va där;D haha;) UCH, jag lovar, jag kommer säkert få värsta ångesten sen för att jag tacka nej! det är väl itne varje dag man blir bjuden på såna fester. men just nu känns de inte så farligt:P är ju inte heller någon "idol"-fan, kollar bara när jag har tid. men de skulle ju va häftigt o kul att gå ändå:) men jaja. fast igentligen. vadå kändisar? vad är det för speciellt med dom? det är ju vanliga männsikor! men de va det där med relesefest som lät kul tkr jag. :P

Nyss legat i sängen bredvid tobbe o pluggat. lr kasnek ska säga att de va han som pluggade. det går verkligen inte för mig! provet imorn i sv kommer skita sig totalt! fast i religionen känns det som om jag har koll iaf, skönt de.

Är så sjuukt sugen att bara springa ut i snön (med 15 lager kläder) och bara dyka ner i det vita. lr iaf leka o busa runt! såå mysigt. ska nog be tobbe hämta lite lussebullar o glögg till oss :) sån fika hade vi igår med hans familj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0