jag har vart din i 11månader! <3



Jag kan verkligen inte fatta det! i hela 11månader.. :D jag älskar dig! o hoppas du står ut med mig ett jävla bra tag till ;) hihi<3

Annars idag så har jag nu tänkt o plugga. har redan hunnit sova och ätit middag. men har fått sån magknip:/ nyss hade jag massor att skriva men nu försvann allting:S jaja..
Känner mig ganska lättad över att den här veckan snart är slut iaf ;) typ iaf. konstigt nog, känns d så. Imorgon ahr vi studiebesök, sedan är det lantbruksdjur och projektarbete på torsdagen.. o sen fredag. då jag är hemma o jobbar på distanskurserna. men nu jävlar ska jag komma igång! och äntligen på fredag ska jag få träffa Tove, Sofia och Teresa! :D Fast sen uch, får itne bli en för sen kväll då jag ska upp o jobba 07:00 dagen efter :( aja, måste man så måste man.
Men så måste jag gå ut på vinterjacke-jakt! blev så sugen på de idag när vi pratade om de på pendeln hem från skolan. oooooch så längtar jag efter, nästa helg? ;) TJEJKVÄLL? ;D höhö har hört lite rykten.. hoppas de blir av! <3

Ne, nu ska jag dricka upp min glögg;D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0