jag är svagare för sötsaker än vad jag trodde

HEJ, efter en trevlif helg;) lr, jobb helg.. jajamen, den här helgen var sista helgen jag gick dubbelt på jobbet. så nästa gång jag jobbar så komemr jag jobba helt själv. eller.. ja, jag kommer få ta mkt mer ansvar. då är det ju bara jag och en till personal. ska bli kul. haha läskigt :P

I fredags så åt vi Tacos o Annanas. verry good. mkt praaat blev det:) senare kom tobbe hit för att sova även fast jag skulel upp 07 till jobbet. det gör verkligen hela ens dag. min iaf. när man vet att han sitter där hemma o väntar på en. att man komemr få träffa honom så fort man kommer hem. Så första jobbdagen gick som en dans på rosor. och det är ju altlid kul oxå när som på jobbet är glada, när farbröderna går runt o sjunger lite :P fast idag vart det lite segare, även fast han va hemma hos mig. var väl lite andra känslor som fanns i kroppen oxå. menmen:P

Apropå sötsaker, lr laktos (som finns fan överallt! :/ ) så hade jag ju bestämt att börja om min laktos fria månad. men det går itne! asså.. jag klarar inte mer! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0