Jag är så grym ;)

Oh jävlar vad jag är stolt över mig själv! Idag kom jag igång på riktigt med biologin.. har faktsitk läst 2"kapitel" nu och svart på frågor till båda. och så har jag oxå fixat lite på min anslagstavla, mer pluggvänligt^^ så jag lättare kan hålla kolla på läxor o arbeten jag har att göra. så nu är jag värd en paus. Får se om jag gör ännu lite mer ikväll, efter middagen. Om inte så ska jag iaf kolla andra avenyn, ut på promenad me Kim, o sen lägga en ansiktsmask, haha:D har köpt några från kicks som jag måste testa. man mår bra av att pyssla om sig själv litegranna, kanske ska passa på att fixa naglarna oxå? ;)
Och..ja, det kan ju vara speciellt skönt att få pyssla om sig själv när man har ont typ lite överallt! Jag ska inte säga hans namn, men det är en kille jag tkr om väldigt mkt;) Men som alltid tar det ett bra tag för oss att somna när vi lagt oss i sängen. och det är itne alltid myspys som gör att vi somnar sent, utan andra grejer, som skrattattacker, kittlingar, nyp, knuffningar, brottning osv. fast det är iförsej väldigt mys det med ;)
Igår fick jag iaf en rejäl omgång. haha. fast ne jag ska inte skylla allting på honom (a) men min arm gör ont! och det är faktiskt lite svullet :( när jag rör på handen så känns det. och så har jag ett stort blåmärke över (nästan) halva vaden! och den gör ont kan jag säga, så fort jag kom åt mot stolen lr ngt så rycker man till. plus så har jag lite ont över ena ögat, då vi råkade skalla varann. menmen, det är jag o älskling det. *blink* hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0