Igår var dagen med stort D, nästan

Igår.. när jag låg i Tobbes famn i sängen och det var tänkt att vi skulle sova, så kollar vi på varandra, och plötsligt komemr vi på det. Att igår, för exakt ett år sedan så träffades vi för första gången! Det var utan för Sergel i stan.. Han skulle på bio me ett gäng kompisar och jag var ute på stan me Jenny o hade käkat på donken precis. och eftersom han hade bjudit ut mig på bio dagen efter så var vi ju tvugna att iaf träffas innan. så det blev en snabbträff den kvällen. det första jag såg när han kom imot mig va det där leendet. shiiiit asså:) och genom trevlig verkade han ju vara. o hade jag inte rätt? JO <3
tror nog att jag log hela vägen hem den kvällen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0