helgplanering ?

nu har jag pluggat i två timmar. legat o läst biologin.. o faan vad jag inte fattar! elelr jo, jag förstår. men dom ska krongla till det så mkt. och om jag förstår rätt, så hålelr jag inte med. det kan ju inte stämma det som står :S uch vad jobbigt det här är.. NEJ FY!
annars så har jag suttit med teleonene i handen o försökt ringa runt en del samtal. men ingen svarar ju! grejen e, att om inte nr 1 svarar och jag kan bestämma ngt där så kan jag inte boka om nr 2 som måste göras nu och annars kommer jag få onödig frånvaro i skolan(är redan för hög). och om jag inte får tag på nr 1 så kan jag inte heller bestämma min helg. och jag har fått en del förslag på utgång + att jag är bjuden på fest som var osa typ igår så d blev nej!  plus att jag o tobbe ska på julmarknaden på lördag är det tänkt. men jag kan ju inte bestämma nåntiiing!
och samtal nr 3 blev för sent.. så det gjorde att jag fick oanmäld frånvaro idag:/

vågar itne heller gå o göra mat, för städhjälpen hålelr på o grejar i köket. (känner mig ivägen)  bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0