försovning=plugg ? får väl se..

Ja, okej, jag ska erkänna en sak. när mobilen ringde 06:05 imorse så ooorkade jag bara inte ta mig upp, kändes som att jag skulle behöva sova ett antal timamr till.. så snoozade i fem minuter, o fem minuter till.. sen, medvetet så tänkte jag att jag kunde faktsitk ta lite sovmorgon! att jag tar halv tio bussen.... så jag ställde alarmet på 07:30 ist och somnade om.
MEN jag vaknade 09:35 av att alarmet ringde! HUR!? assååå.. jag är iaf 99% säker på att jag verklgien ställde på 07:30. jag kanske har fifflat med mobilen i sömnen.. ? ÅH, suck. jaja.. ska försöka ta tag i lite saker att göra. hur lätt de nu blir...:S + att städhjälpen kommer idag:/ uch vad jag... ogillar henne .
Är iaf grymt sugen på att gå ner o köpa ngt gott tihi;)

IGår, så gick jag med på ngt som jag nu ångrar sååå mkt! ni som känner mig bör veta att jag ofta fryser.. ofta. och jag verkligen hatar att gå ut på kvällen (när det är kallt) om man kasnek itne har en halvmeter tjock overall på sig så att man är säker att man itne fryser. Jo, för imrogon så ska jag vara med i ett fackeltåg till stockholms filmfestival!. ska mötas kvart över åtta inne i stan och det skulel vara slut typ halv tio. och sedan samling efter det.. alltså. typ. GAH, vad jag kommer lida, kommer stå  o skaka hela kvällen! o vi ska stå stilla mesta delen av tiden oxå! :| jag kommer ha tio lager kläder på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0