Vi hyllar er - Hundrafurtiofem

I lördags var vi på 80 års fest hos morfar i en lokal inne i stan. Vi firade morfar och hans tjej tillsammans, och dom  tillsammans blir 145 år:) varsegoda o räkna ut själva.
tråkigt nog höll det inte på lika länge som vi brukade göra, dom stängde ner strax efter tolv, men annars tycker jag att de va en kul kväll. min älskling följde med, TACK <3 första gången han träffa mina morbröder o kusiner.
Vi fick ganska många komplimanger:)

Det ända som förstörde kvällen var.. sorg. Jag klarar inte av att se människor jag tycker om ledsna, jag kan inte se tårarna i deras ögon och dom där ryckningarna i mungipan, utan att inte själv börja gråta. Det gör för ont </3
Och Nej jag tänker inte skaffa körkort, never :/ är iaf inte speciellt sugen på det nu.
Det är för många som dör just nu. :'( För mycket runtomkring som bara förstör! Jag vet så många saker som ligger o gnager inuti mig, många små saker också som kanske inte betyder så mkt för många, men allt gör en liten bit var av det stora som bara värker. som gör att en liten fjutt grej får det att rinna över.



/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0