Sitta på Djurgården och Dricka Öl

..... deeeeeeet vill jag göra nu:'( Min pojkvän sitter just nu i skuggan nånstans på en gräsmatta på djurgården me en öl i handen. han och hans polare ska snart bege sig till Grönan och kolla nån konsert. och va gör jag!? jag sitter här bort ja, mitt ute i skogen? nja inte riktigt, men nästan. ja ska sitta i en fiske båt hela kvällen? okej det är väl mysigt.. men vafan, välja mellan att sitta bredvid den du älskar på djurgården i det sjukt sköna vädret me kompisar o några öl, eller att sitta o glo på ett flöte? haha jag vet vad jag skulle välja iaf :(

Fresten, rådjurskidet som vi märkte igår, hittades död idag:( hon hade druknat:(

Den här praktiken har varit kul, verkligen! väldigt annorlunda än vad jag väntat mig. men ändå så ska de blir grymt skönt att komma hem imorgon! ja kan knappt vänta tills ja kommer till stationen och tobbe står där o väntar = puuuusskalas! har längtat så himla mkt efter att få vara i hans armar igen.             <3

Kommentarer
Postat av: Emmi

Haha, va söööt :D Fick tårar i ögonen :D

2008-06-16 @ 15:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0