Party/myskväll?

asså shiit, igår, vilken dag! va på bra humör även fast allting bara tjabblade hela tiden.
Först så åkte vi runt o fjorde holkarna, och eftersom jag skulle åka hem så tog vi dom som va längs bort, alltså som man va tvungen att gå till, typ nå kilometer ibland kasnek? så där blev man en aning trött efter.. men så fick ja två timmar på mig att packa, duscha o fixa mig, o städa undan ltie grejer. o vet ni , MVG på allt ;) hahah

men sedan, så bussen gick från Lindesberg 14.15., jävlar va varmt de va, o sjukt mkt folk.. jag som lixom hade både en stor o tung ryggsäck  och en stor o jävligt tung väska.. men de gick. sedan så skulle jag få vänta en timme i örebro innan mitt tåg skulle gå, sedan när det kom in så säger chaffören "det är ett tåg som brinner, räddningstjänsten är där o släcker just nu. men dom har stängt av strömmen så vi räknar med att åka om tio minuter." Det gick tio minuter.. tio till.. tjugo till.. SEN åkte vi. i fem minuter, så tog det tio minuter till.... men sedan gick det bättre.. fram till bålsta, där det gick i snigelfart till sunbyberg. så ja, biljetten där det stogd 14.15- 17.45 va igentligen 14.15-18.50.  
Snacka om att resan va plågsam. det var svinvarmt på tåget, lite längrebort satt en skrikande ungar, en tjej pratade högt(!) i mobilen, bredvid mig över gången satt två syskon o bråkade.

Och under hela dagen så gick min mobil i ett eftersom vi hade planerat en överraskning till tobias<3. jag o han skulle först äta middag, sedan åka in till stan til lnån krog där massa kompisar skulel vara, så de skulle bli en liten suprise:)  först skulle vi till huset men de va bokat, sedan viper, men dom öppnade först idag, sedan blev de toxic. men NEJ, den va ju oxå bokad! så shit va ja stressade ihjäl mig för att ringa runt till allt folk o bestämma om o leta nya ställen..
Men sedan sköt vi upp det eftersom typ alla ställen var stängda. Så blev myskväll hemma istället, men det var ändå helt ok för mig:)

Men ikvääll!;) då jävlar. Huset eller toxic? troligen Huset blir det, nu blir de ju ingen suprise, men iaf, första gången älskling går ut på krogen hihi:)

men nu ska ja sminka mig , fixa håret, äta osv.  Får se om de blir förkrök på Nivå22 eller om de blir lite hemma me favoriterna:)

TJAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0