beach 2008

är jag den ändå som börjar att tänka på "beach 2008" typ två tre veckor innan sommaren? jag har alltid tänkt när jag sett alla dom här träningstippsen inför sommaren på stranden att fan va tidiga dom är, man behöver ju inte börja än, de e ju fortfarande vinter, de va ju nyss jul då det är meningen att man ska kunna få gå upp i vikt efterrsom det är godis o godmat överallt, hela tiden. men sedan några dagar innan avslutningen eller midsommar så FAN, ja skulle börjat att tänka på de här tidigare..
menm ändå, såå typiskt mig sitter ja här ändå med en chipspåse bredvid mig, och åt nyss upp mina sista godisbitar som ja hade på tåget hit. jag som hade tänkt att gå ut o gå idag, lr ta en joggingtur, men nej, blev sitta framför tv o tjocka mig istället. jag som igentligen är så sjukt rädd för att gå upp i vikt.
men jävlar, imorgon asså, då ska jag ut o springa bort den här halva chipspåsen, som snart kommer bli hela:S då ska den bort!

och älskling, när jag kommer hem från grimsö, då får kommer du få dela mig med träningslokalerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0