ÄLSKLING- snart ett halvår<3

Jag vill bara säga att jag älskar dig! det gör ont i hela mig när jag gjort dig ledsen lr ngt liknande, jag vet att mitt humör inte alltid är det bästa och att det ofta kan gå ut över dig. men jag försöker verkligen! får så himla dåligt samvete efter, då vill ja ge dig hela världen. jag älskar dig så mkt! o jag vet inte alltid hur jag ska säga förlåt eller visa att ja ångrar mig.
jag vill att du ska må bra, det är allt ja önskar mig, du betyder så jävla mkt för mig! när vi båda är glada är jag som lyckligast, och då jag är med dig!när jag sitter i ditt knä och du håller om mig, när du ler så smälter jag inombords.. när du svarar i telefon "Hej älskling!" kan ja inte få ett större leende.
jag hoppas bara du står ut med mig, o jag saaaaaaaaaknar dig så mkt! även fast jag vaknade bredvid dig imorse.
 
du är världens finaste människa, den snällaste jag vet, du är värd allt på jorden.
jag hade inte kunnat få någon bättre än dig, du har fått mig att må så mkt bättre <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


just nu sitter jag med mobilen i handen o väntar på att du ska ringa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0