snabb besök på Jula o Intersport

Nu är jag stolt, har äntligen pallrat mig i väg till skoga och lämnat mitt CV!  dom va trevliga, så hoppas verkligen att dom ringer, som dom sa att dom skulle göra:P men när dom sa de kändes det mest att dom va tvugna att säga så^^ men jaja.
Idag vaknade jag 11.10 .. det blir altlid så nu!? skäms på mig! för ja hatar verkligen att vakna så sent.. okej det kan vara skönt, men hela dagen går ju.. o då får man ltie ångest o gör ingenting ist. men till frukost blev det iaf en macka, o resten blev det lite av kakorna jag o tobbe köpte igår (a) återigen en sån där handling man skäms över:P
men vi orkade inte äta upp allt igår eftersom ja åt lite för mkt av pankakorna till middagen. och direkt efter middagen slängde sig hela familjen in i bilen för att åka till jula, som skulel stänga om en halvtimem senare. bara för att tobbe skulle ha nya byggbrallor:P o han skulel ju köra.. det tog en kvart/tjugo minuter att åka dit så vi hade tio min på oss. fast jag o sofia gick in på intersport istället då fick tobbe springa runt i kallsongerna själv me sina föräldrar på Jula ^^:P

när vi kom hem så kröp iaf ja o älskling ner i sängen o kollade på Fantomen, den va bra faktiskt:) sen somnade vi..


jag pussar på alec
jag saknar min huuund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0