Majken 87år

Gårkvällen va kul, men inget roligt bara när folk blir utkastade :(  när de är så att vakten råkar se just då man vinglar in lite ett bord, kan väl hända alla som kanske bara fått i sig nått glas? Men annars va de kul, spenderade ganska mkt tid oxå vid Black Jack bordet :P haha va lite kul.
o Jag, tobbe o Victor svängde in på donken på hemvägen.

Imorse vaknade jag o tobbehemma hos mig, vid halv tolv... o två timmar senare skulle vi vara hos hans farmor i Hässelby på födelsedags fika, lr lunch? lite stressigt kändes det:P fick iaf en jätte god smörgåstårta, och sedan frukt tårta till efterrätt :) De va trevligt:) bara träffat henne en gång tidigare och då bara hälsat. Hans mormor va oxå där.. Men Mest så satt man ju o lyssna på dom äldre som satt o babbla på men de va kul:) jag som kan va ganska lätt road oxå skrattar ju me i deras skämt  ^^.
Hela hans familj o släkt är så himla härliga, man blir kär lixom :) Även fast jag blir mobbad, haha:P menmenm jag kommer snart tillbabka med ngt:P Familjen stensiö tycker att jag är så liten, bla eftersom att ja kollade kläder på barnavdelningen för inget annat passade, förut när vi va o kolla på den där stor-rean där vi skulle shoppa. 


Nu sitter ja hemma hos Tobbe o väntar på middagen, pizza! mums! vi ringde nyss så dom åker iväg o hämtar nu..
Och kvällen blri väl bla iaf fotbollen på tv, om ja itne lyckas få tobbe o hitta på ngt annat?:P ja gilalr o kolla på fotboll, men helst när svergie är med, lr ngt lag man verkligen hejar på. annars ere ju inge kul? så just dom här matcherna är inte jag så intressread av..


Kanske kommer upp lite bilder från gårkvällen och tobbes farmor sen:)

MIN VOVVE ALEC FYLLDE 1ÅR IGÅR ! GRATTIS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0