storshopping på G? :D

tobbe ringde mig för ett tag sen o berättade att hans mamma o syrra hade vart på nå ställe o shoppat, och sofia köpte då 16 plagg... för 800kr! är itne det sjuuukt! så hans ide var att vi skulle åka dit på lördag förmiddag :D han tänkte nog på de eftersom han vet att ja itne har speciellt mkt pengar, men ändå så va jag "tvungen" att åka till stan idag o handla lite..:/ hittade ett par jeans o ett linne, fast jeansen är ja inte säker på att ja ska ha för det är stuprör, o de e inte riktigt min grej, men vi får se:) Så då tänkte kanske min älskling att jag kunde shoppa loss riktigt nu, men ändå inte behöva betala så himla mkt. YES :D
Det är lite konstigt tycker jag, förut tyckte jag inte alls om att "shoppa" o gå i affärer, tyckte bara det var jobbigt, o  när ja behövde kläder bad ja ibland mamma köpa ngt, elelr så snodde jag syrrans :P men nu, jag mår såååå bra när ja har köpt ngt nytt! det är farligt. skor, kläder, väskor? ÅH JAG ÄLSKAR DET!
men får fan skärpa mig, iaf nu när jag inte har ngt jobb och inte tjänar egna pengar :( kan ju inte ta slut på alla mammas:(


IAF, applåder till mig för att jag gick upp tidigt o tränade idag! :D först satte jag mig på balkongen o solade lite när ja såg att de va så fint väder och gjorde några mackor till frukost. Sedan började ja hoppa runt lite här inne me hög musik.  lr gjorde lite armhävningar o motionerade lite på vår maskin. o så har vi en sån där pilates boll, den är riktigt kul att träna med:P
och vid halvtvå tiden åkte jag in till stan.. och NUU sitter jag här, har precis ätit middag o kollat på Ninas kvällsbok som gick på canal+ :P
men känner snart för lite efterrätt;) hihi... tobbe köpte Ben&Jerry glass igår... som står kvar i frysen. MMM. choklaaad..
älskling förlåt men den kommer va slut imorgon :( <3



Klädinköpen från idag:
nyinköpt linne


nya brallorna

brallorna

haha, vi kom fram till förut, att vi kommer komma med i både "du är vad du äter" och det här programmet där dom har problem med ekonomin. jag är bergis! :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit snygga jeans, behåll dom!!! du passar i stuprör!! :)

2008-06-26 @ 21:11:57
Postat av: hedda

hih taack! :D

2008-06-27 @ 15:10:35
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0