sov lite bättre inatt iaf

när jag vaknade kändes det som om det skulel bli fint väder ute, ja såg inte alla dom där molnen. okej de va ju inte blå himmel, den va ganska vit.. o det var ju ett stort moln över hela himlen, dumbom! :S

jaja^^ ikväll ska vi uut, tror jag iaf. Club onsdag som ja aldrig vart på, så de skulle vara kul:)
men innan det så ska ja träffa min käresta i jakan. eftersom vi ska till landet imorgon så behöver han massa packning så då ska ja möta han i jakan nu o ta hans grejer hem till mig sen. men så träffas vi första gången nu på, tre dagar? det är faktiskt stort:) det pirrar i kroppen så fort ja tänker på att ja kommer få hålla om honom snart, o pussas hur mkt ja vill!
men vi ska väl gå runt o kolla lite i centrum oxå:) även fast ja nästan är pank:( shit, de kom ja på nu.. om ja ska ut ikväll? de kommer va mina sista pengar, om ja äns har några "sista":S ja kan ha EN hundring på kortet om ja har otur?:S aja, får väl kolla upp de.

men nu ska ja fixa mig o platta håret o måla naglar^^  ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0