SEG dag, utan mobil

asså, shit, kan iten bli mkt tröttare än såhär?
igår kväll så pluggade jag hela kvällen! *stolt* men så fick världens huvudvärk, som knappt har släppt än. jävlar nu a sså om jag inte får det där mvg:t :/
idag har vi haft svenska prov som jagi nte hunnit plugga till:/ menmen. jag har iaf vart duktig idag! lämnat in massa abeten o böcker, o gjort klart en inlämning.
känner att jag bara vill heeemm nu, sitter i datasalen . vi har en lektion kvar, där vi ska få arbete med arbeten vi behöver komma ikapp med. men lixom, dom sätter ju betygen imrogon, man skulle lämna in allt idag? jaja.. men jag kommer nog ta en tupplur istället.


och jag har åångest. min mobil! har lämnat in den på laging. den har vart helt cp! men när fan kommer jag få tillbaka den? känner redan hur joibbgt det kommer bli.
tex idag tappade jag bort tjejerna i skolan, o då kunde man ju itne ringa. jag glömde mina hemma nycklar, o nu kommer jag ju inte kunna ringa syster om att hon ska snabba sig hem. och jag kan inte heller ringa min tobias på heela dagen :(

o han som ska sitta o dricka en stor stark med gubbarna medans dom sitter o glor på fotboll på puben^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0