resturangmiddag

ikväll är det bara jag och pappa hemma, så han kom med förslagen på middag att antingen äter vi dom frysta raggmunkarna han köpt, elelr så går vi ut o äter. Hm, va skulle ni välja?
Även fast jag inte är så jätte sugen på mat just nu så är det ju allt trevligt att gå ut o äta:) ja vill ha ngt annat än raggmunk iaf.
Så vi ska väl åka iväg o leta resturang snart, om vi kan komma överens vilken:P
Sedan blir det iaf Jennifer ja ska träffa:) Hon mådde inte så jätte bra lr hade några pengar så blir varken sushi lr bio. men sitta o prata lite klarar hon nog hoppas jag:)

Annars idag så har jag köpt en kalender och en drink bok! 1001 drinkrecept, den ska ja slita med hälsan ^^

Kommentarer
Postat av: Emmi

Kan du visa mig vad du lärt dig av den där drinkboken sen ;)

2008-06-18 @ 20:31:32
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0