like a star, like a hero

Hmm, va ska man göra idag? jag ska städa. och det är faktiskt viktigt eftersom vår städhjälp kommer imorgon, och man kan knappt gå i mitt rum, är saker överallt! och nu tänker jag faktistk inte låta tobbe göra jobbet :) har börjat ganska bra, men sen när ja kom in från hundpromenaden me emil så har ja helt tappat suget^^ vi satt ett tag på en gräsmatta o bara myste:) men jaja, bara o ta sig i kragen o börja igen! Går ju lite lättare me musiken på, så kan man dansa o sjunga samtidigt;) sitter just nu o funderar på ad ja ska äta till lunch, elelr klockan är ju två, men ändå. kansek ska gå ner o köpa ett glasspaket iaf?

Jag som trodde att min sommar skulle bli o sitta hemma. men har redan svårt att få ihop allt den här veckan. igentligen är det ju iten så mkt, men eftersom typ alla är upptagna och jobbar på dagen så har jag ju bara kvällarna ja kan träffa folk på. sköt upp lite saker igår för va tvungen att träffa tobias<3 jag älskar dig. så träffen me camilla o promenaden me kim blev inte av. så då får de bli promenad me hedin ikväll. och sedan imrogon så ska ja till tobbe. men jag måste träffa jennifer oxå eftersom hon ska åka iväg. vi har planerat en bio o sushimiddag? men får se vart ja får in den, kasnke får skippa bion så de blir lite snabb sushiträff. för på onsdag blir det ute kväll, och då ska camilla me iaf. Clara ska åka iväg så hon ska ha lite avskedsfest typ, med grillning och utgång efter:), och på torsdagen antar jag att ja ska åka till landet för det är ju midsommar på freeedag:) och då blire landet hela helgen. och söndag kväll blir det lite födelsedagsfirande?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0