kallt värre

fan va kallt det är:S jag tog på mig mina jenas, stövlar, tröja, kofta och skinnjacka när ja skulle ut o träffa tjejerna. och jag frös.. jaja. stackar sofia som hade flippflopps och ingen jacka:P
va iaf jätte kul o träffa dom igen! man känner mkt mer hur mkt man saknar dom nu! känns så fuskigt, dom har ju bättre kontakt, dom tre.. det är ju för att dom går i samma skola, och samma yoga. men känns lite tråkigt:( fast vi försöker ju träffas såhär ändå:) vill gärna att de blir lite oftare bara:) för de är verkligen toppen tjejor <3
Vi satt där i några timamr på Cafe 60 (?) o snackade om allt och inget, sedan ville jag till H&M, men hittade inte de jag letade efter, sedan åkte vi hemmåt. o jag köpte med mig två paket jordgubbar, 2 för 20. vilket pangpris! fast det har inte gått så bra o äta dom, min mage är fortfarande cp.

O ett Grattis till Teresa, hon har hittat en man:D:P


Imoooorgon, SOMMARLOOOV!! + ännu ett grattis till CG o Tobbe, ett år förfan ;D


Ciaoo

Kommentarer
Postat av: teresa

Tackar :)

Vad kul att du har en blogg! Det visste jag inte, här ska jag börja läsa :)

2008-06-22 @ 23:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0