j*vla mobil h*lvete

asså, 2-4veckor!? för en liten mobil att bli reparerad? det är ju sjukt. visst det är ju sommar, men ändå. jag tycker det är sjukt dåligt:( jag som är ganska beroende av min mobil känns de som, och två veckor komemr kännas som en evighet, o nu när det är sommarlov snart, då man bara ringer runt bland kompisarna o kollar om man ska hitta på ngt. men nej, det går ju itne nu.
hoppas min prins hjälper mig;) han kasnke har en mobil jag kan få låna *hoppas*, får  bara se hur det blir med sim-kortet o så då:S

sista lektionen skulle bli en sån där "kom i kapp" lektion ju, och jag låg efter med två saker där, bla ett del prov jag inte hade gjort, prov om reptiler. så jag fick välja om jag skulle svara på 25 frågor tills imorgon eller skriva provet där. det här provet var månader sen vi gjorde:S men ja chansade med provet. jag fick VG+ :D sjukt att jag hade så mkt i huvudet ^^ alltså fasnar det alltså någonstans. fast det var ett löjligt enkelt prov.



Ikvääääll är det svergie - grekland? .. svergie match iaf :D det får man inte missa ju;) nån gång ska ja sitta i en bar o kolla med massa kompisar o ta några öl, de låter så härligt tycker jag:) o fatta när det blir mål, o alla på hela stället bara skriker, fan va kul;)
ne nu får jag order om o sätta mig i soffan o slå på tvn, man måste tydligen se allt innan matchen oxå :S

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0