isdusch :( och födelsadagskalas

snacka om dissad:( min pojkvän vill inte komma hit o duscha för jag har FÖR KALLT vatten!?!?:O så han står hellre själv hemma i sin dusch där det är några grader varmare!?!? :O hahah, ne skoja:) jag förstår honom;) men en dusch med honom nu skulle ändå va ganska så nice:) men får väl hoppa in i duschen helt själv:(
jag förstår itne hur vi kan ha så sjukt kallt vatten:S eller ibland är det varmt, men inet just nu..men vi kan itne själva reglera temperaturen:S sjukt.. nån rörmokare här?

Vaknade av att tobbe ringde, 10 i 12 :P blev lite senare än vad jag tänkt mig. han hade redan vart i skolan i kört fotbolls turneringen. men så vi bestämde att han skulle komma hit:) o nu har jag planerat lite:) hiih. hur bra känns det inte när det regnar ute, att hyra en film o krypa upp i soffan med lite godis?:) MYS. Fast jag va ltie osäker på om jag vågade ta upp de förslaget. eftersom detär jag som har klagat på hur mkt onyttigt vi äter, o att vi måste skärpa till oss. o nu ska ja ha en godispåse mitt i veckan`:P men han nappade ;D men asså ni ska se våra kassar när vi två ensama har varit o handlat, jag skäms :/ :P
men senare ikväll, eller vid sex tiden så ska jag och pappa åka till min ksuin som fyller år. hon blir 16 tror ja. :)
Grattis Grattis till henne! lilla Elingumman ;) <3
 
kusinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0