Hundtricket, yeah alec;)

Jao, det funkar! ;) fast vet inte riktigt om det är rätta sättet att träffa "den rätta" elelr ens en pojk/flickvän. men man får ju kontakt med folk iaf!
Jag satt och väntade på bussen, jag missade den precis så fick vänta ett tag. efter några minuter kommer två män(gubbar?) och börja prata med mig, om alec då. vi satt o snacka tills deras buss kom efter ca 10minuter. efter en minut kommer en lite äldre dam fram o börjar hälsa på alec, hon tar snabbt fram lite hundgodis;) efter några minuter till kommer en annan tjej fram till mig, frågar iförsej om hennes buss hade gått men sätter sig genast ner vid alec o hälsar, så blev lite mer konversation där. alltid kul när det är trevliga människor:)  Det finns ju oxå dom där surkärringarna som man kan bli plågad av:/

Är grymt fest sugen idag asså:/ o va hela dagen igår. men nja... det får vänta lite till:(  fast ja ska nog smita ner till vattnet me jennifer ikväll o dricka lite cider ;) haha . måste ju fira nationaldagen, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0