Grinda?

Asså, uuch va jag mår dåligt:( det går verkligen upp och ner hela tiden, minut från minut:S men mestadels är det botten:(
jag har lixom ont i magen, o mår illa så ja kan inte äta, o så har ja ont i hela ryggen o ut i armarna. + huvudvärk.
igår åt jag en amcka och ett hg körsbär, en halv porion till middag och två godisbitar?.. idag har jag ätit två godisbitar och fått i mig en macka, som ja mår sjukt illa av just nu:(
Och igår kväll hade jag toligen feber, låg o frös men va svinvarm..
o pappa tror itne att proverna från gastroskopin kommer visa ngt, och då komemr jag få GÖRA OM DET! och gå längre ner, till tunntarmen. fyfan :/ ja vill inte!

Men idag va iaf planerat att jag skulel träffa bromma tjejerna och att vi skulle åka ut till grinda, o sola o bada:). men vi hördes lite sent nu så nu har alla båtarna gått:/  så de blir fika istället. om jag får i mig ngt nu:/
ska bli mysigt att träffa dom iaf, händer itne så ofta:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0