första dagen på sommarlovet

Jahapp, nu har man sommarlov då. kul. skitväder oxå? Ja vet inte men nu.. ja känner inte för somamrlov:S hur sjukt det än låter.. för just nu har ja inga planer alls, bara för sista halvan av lovet. hopaps väl att det bara är dåligt morgon humör^^

Igår blev väl itne som ja tänkt mig, lr ja hade ju inte tänkt så mkt.. men som ja ville, men fan, ska ha den där shot tävlingen snart iaf :P
idag ska ja till Globen. det är dans vecka hela den här veckan, så det har vart olika danser varje dag. nu i helgen är det 10-dans. alltså så ska min syrra dansa så vi ska dit o kolla på henne. hon dansade igår oxå och hon vaann i standarden! :D grattis.
o ikväll är det maatch! jag har lovat att ha hundarna i kväll, några timmar iaf, men sen blir det nog av till Emmi, kanske. blir ju inte att se matchen ihop men kanske utgång efter? :) kan ju alltid hoppas. annars vet jag inte ritkigt hur de bliir..


puss

Kommentarer
Postat av: Emmi

Den utekvällen får vi ta efter lön :D

2008-06-16 @ 15:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0