bakisdag

Ja när man vaknade imorse så modde man väl inte sådär toppen bra?
Kvällen va kul iaf:) Blev massa tjaffs om vart vi skulle men de blev huset iaf. Camilla, Anine, tobbe o jag åkte dit, dom andra som skulel med banga:/ men senare kom även camillas tobbe, och sofia me kompis. Träffade Emma där oxå, så stogd ett tag o snackade me henne:)
Vi liftade iaf hem från Västra skogen, lr pontus kom förbi, och sedan när vi kom hem fick man äntligen av sig kläderna som va helt dränkta i vin, fick typ hela mitt vinglas över mig..

Idag har jag vart lite duktig iaf. jag hade tänkt att gå o leta lite jobb, jag var faktiskt påväg redan när ja kom på att dom inte har öppet idag, så blev inte så mkt mer me de:/ Så får bli imorgon. men då åkte jag iaf till solna centrum o shoppade lite.
hälften av alla som va där hade svergie tröjor på sig^^

Nu sitter jag iaf o väntar på att mamma ska komma hem med min Grekiska sallad, mums!:) sedan ska ja väl packa lite o möta tobbe o folket som jobbat på råsunda under matchen. Så blir det sova hos pojkvänen inatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0