alla har vi problem

idag kramade jag en person som jag inte kramat sen februari, eller ens pratat med. en som har betytt så fruktansvärt mkt för mig, och gör det fortfarande. vare sig ja vill det eller inte så kommer ja inte ifrån henne, även fast vi bråkar.
vi har bott tillsammans i ett år och umgåts i princip 24/7. det är inget man glömmer , inte jag iaf. efter en sån tid så får man starka band.
o vi har alltid lika roligt tillsammans!  även fast vi haft våra perioder.. där vi inte vart så glada på varann.
starka känslor är det iaf.

att missförstånd kan förstöra så himla mkt. en relation kan förstöras, bara av att man är så feg och itne vågar reda ut saker o prata. prata med varandra är sååå viktigt. om man inte kan prata med varandra då funkar ju ingenting.
Jag är rädd att jag har förlorat en av dom bästa vännerna jag har haft.

Kommentarer
Postat av: Emmi

:(



Hoppas vi allihopa kommer kunna umgås igen NÅNGÅNG.. :D



Vi får hoppas..

2008-06-16 @ 15:42:02
Postat av: hedda

mm, men blir nog inte så, inte på samma sätt iaf :/

2008-06-27 @ 15:38:10
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0