ja som trodde ja längtade efter regnet

Vad händer idag då? fan det är ju dåligt väder ute:( det regnar tilloch med tror jag.. så känns det ju inte så himla kul att gå ut o springa. hm, kasnek får bli lite här inne? elelr så skippar vi det o åker till solna centrum istället o letar lite kläder^^ jag vill ha en klänning, att vanlig bara. och ett par shorts. måste ju ha med mig lite till Grekland:) + på lördag så ska ja på brölloppsfest. läggmärke till att det itne är själva brölloppet! det är bara en vanlig fest, en vanlig släkt träff typ. Jag som blev överlycklig när ja gfick reda på att min morbror skulle gifta sig, för ja har aldrig varit på ett bröllopp! :( för det räknas ju knappast att man ligger i magen när mamma o pappa gifte sig? :S:P men iaf, ja vet itne vad ja ska ha på mig o skulle vilja hitta en enkel klänning tills dess..
Meeeen.. va ska man göra då?, ja ja har ju lovat mamma att ja ska rensa ur min garderob.. fast de har ja ju hela veckan på mig att göra. o nu fick ja nyss ett sms av camilla, o hon vill ut o shoppa imorgon:) så får se om ja gör det idag ändå.. för ja e bäst på att hitta när jag e själv^^ annars hänger ja mest på den andra. även fast de härligt med sällskap! :)

Jag har laddat in lite bilder sen min o tobbes kväl ltillsammans, den jag gav i present till honom.. de blev itne som ja hade tänk från början men de blev riktigt mysigt tkr jag! :)



       


eeh


bus

Sedan var det lite mer överraskningar senare på kvällen.. men de e hemligt.. tihi^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0