tre dagar..

Nu börjar min huvudvärk komma.. uch. jaja har ju vart inne hela dagen typ, förutom prommisen med alec ner till vattnet. Annars har jag o älskling städat mitt rum! och ja behöver verkligen hans hjälp.. annars skulel det inte bli så här bra! ;D fast min garderom gixade jag faktiskt själv, så nu hänger alla skjortorna och klänningarna på galjarna i ena garderoben^^

jag o alec alec in action alec <3



IGÅR var en riktig bakis dag.. efter bröllopps esten kom jag, tobbe o mamma hem med taxi runt 4 på morgonen. vaknade sen klockan 2 på eftermiddagen, men somnade sedan om lite.. och sen gick vi upp ur sängen klockan 5. och dåå, bästa bakismaten är absolut sushi! så det blev sushi middag till mig o pizza till dom andra. och sedan jordgubbar o glass till efterätt, mums! ;) igentligen skulle camilla o hennes tobbe kom hit senare o chilla lite me vattenpipa. men ja o tobbe banga, kände att vi var lite för sega. så vi gjorde iordning ett varmt bad och gick sedan o la oss.. skönt.

Brölloppsfesten var väldigt kul! och eftersom min morbror gifter sig med Jane, som är kinesiska så var det ju oxå kinamat på buffebordet! ;) och till det väldigt mkt öl och vin, och efterrätt där va en jordgubbs tårta, med tre våningar, lite häftigt sådär;P och glass o ännu mera jordgubbar, och kinapuffar!:P Det blev några tal, mkt skratt och mkt dans senare på kvällen. fick nästan lite tårar i ögonen när morfar höll tal, fatta sin sista son gifter sig och ska bli pappa! hur härligt är itne det, tänk hur stolt han måste vara.

buffe brudparet tobias, jag o kusin Gurra tårtan Jane! :) kusin o markus älskling o jag, ngt dragen? elin, markus, lisa o jag mkt dans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0