vänner sedan 1996 <3

Idag vaknade jag i tobias säng av att camilla ringde. o ja kravlade mig upp o gjorde mig iordning för att möta henne, hon hopapde på pendeln i sumpan o vi åkte in mot t-centralen o sen till söder. första skoaffären vi gick in i hittade vi både ett par skor.. jag hittade ett par flippflopp, i lite guld/silver/brons färg:P haha men snygga va dom iaf!
Sedan blev det att fynda på glitter för hennes del, wooow ja älskar piloterna hon köpte, så grymt snygga.. iaf så blev det väldigt mkt gå runt i affärer. o jag är nöjdnöjd. jag sa att ja va ute efter att hitta en klänning, och jag fick TRE st! två från Ginatricote och en från H&M, fast två av dom e igentligen gränsfall för klänning, kanske mer linnen.. vet inte än, får prova med leggins:) lägger in bilder sen!
Vi käka lunch på donken o fortsatte ett tag efter de innan vi åkte hem till camilla. där vi hade lite polkagris-smakning, hon möblera om sitt rum, och jag tittade på videon från när vi skulle filma en musikvideo till Soap. ASSÅ SHIIIIIIT.. haha! gud va ja skratta, så sjukt kul o se sånt! speciellt lilla Camilla, när hon va liten asså, snacka om att hon hade energi ^^ och ja va redan då rädd för insekter ^^ o ja som försöker leka så duktig o seriös, fast aj va ju faktiskt blyg oxå :P menmen, dagen har iaf vart så bra!  Länge sen ja spenderade en "hel" dag med camilla, det va mysigt! :)<3 vi måste göra det oftare! Vi har kännt varann sedan 1996 då vi började i samma klass, och gick i samma tills åttan:) då ja svek henne o bytte skola^^ men i 18års present fick jag en ring, med skrivet inuti, C+H, vänner sedan 96 <3        <3

Nu har hon iaf åkt iväg till jobbet o ja ska precis lägga in Jägern i frysen så att ja itne glömmer imorgon;) och snart ska ja börja åka till tobbe så ska ja mannekänga för honom!:D

Seeyou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0