min egna bagare:)

Nu står tobbe där nere o bakar chokladbollar till mig, älskliing! :) för ja har fått en sån sjukt huvudvärk:( o för ett tag sen mådde jag ilal oxå, fast de har blivit bättre nu, sen vi åt.. men huvudvärken vägrar försvinna! :/ Tror nog de är för att de varit så varmt och att ja vart i solen väldigt mkt idag.

veet ni!? IGÅR var jag o tobbe o hämtade ut våra biljetter.. till GREKLAND!! shit asså, nu ska vi dit på riktigt! hihi bara vi två, så kommer bli riktigt myys:) <3

Idag har vi iaf, motionerat? haha, nej, men vi cyklade väl typ nån timme iaf.. när vi skulle till hundutställningen där Alec skulle stälals ut:) tog ett tag, va lite längre än ja trodde, menmen.
Min lilla kille fick iaf rosa band , vilket betyder exelent! :D men plaserad blev han itne, men jag är hur nöjd somhelst ändå. i svergie är igentligen det röda bandet högst, o betyder verry good. men rosa bandet använder man i andra länder så de fanns me här nu eftersom det var en tävling där det kom folk från massa olika länder. och rosa är snäppet över röd!
Sen skulel vi igentligen åka med tobbes mormor o hans små kusiner till en lekpark o leka o ha lite picknick. men vi hann inte:( kom på att ja hade glömt mitt åk kort:/ så så blev de inte.. Det blev solning på verandan istälelt.! ;) va skönt de oxå, så nu ahr man blivit liite brunare iaf;) måste ju förbereda sig för Grekland :P yeeeees.


NU ska ja ner o sätta på en film snart tror jag, om tobbe e klar me chokladisarna :P          pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0