Klubb onsdag

Goodmrogon, lr jaghar ju faktiskt vart vaken ett tag, men känner mig ltie trött o seg ändå. har legat ute o solat på tobbes veranda. de e suuper nice ;) men de e inte så jätte kul när hans granne står 5-10meter bort o håller på o grejjar.. så jag tog en paus nu.. men snart så ska ja lägga meg därute igen, dom kan väl inte vara där ute heela tiden?
Sedan blir det väl o ta en dusch, sminka meg o sånt där. och sen åka hemmåt då ja ska svänga in på Åhlens för att köpa ett par leggins, som ja kanske ska ha ikväll när vi ska uuut. Klubb onsdag blir det! Camilla slutar jobbet vid nio då hon åker hem till mig direkt och fixar sig hos mig. sen åker vi in:)

Ne, nu ska ja nog gå ner o lägga mig på verandan igen..  puss



soola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0