Greklandsresa

går runt här o lyssnar på Patrik Isaksson medans jag packar, blir några dans moves oxå :P jag är nästan klar med packningen, men känns som ja har med några onödiga tröjor, e ju bara en vecka.. men man vet ju aldrig vilket humör man e på, o vad man vill ha på sig :P så lika bra o packa ner lite.. inte för at den komemr bli så full, den är ju mest linnen o sånt som inte tar nån plats, så skönt de:D men sen när mamma slutat jobbet ska vi åka o handla lite, typ sollotion o schampoo o sånt, sen åker vi nog mot tobbe!:D AAAAAAAAHHHH JAG KAN INTE FATTA, går runt o småler lite, asså vi två i grekland! ne.. shit va ja längtar. jag säger itne att vi åker imorgon, utan ikväll, för det blir ju inatt.. vi åker hemifrån tobbe vid tre.. planet går vid 05:10.
men igår blev ja nervös oxå. Älskling jobbade på DN-galan o påvägen hem skulle han messa, o då skrev han på engelska. kom plötsligt på att vi ska snacka engelska nu.... ooops :| jaja de går nog!

Idag blir iaf o packa o fixa lite grejer. Jag gick upp 10 i 10 imorse för att möta jennifer 10 min senare o ta en powerwalk på en timme. varmt! bra tajming vi har då, åker iväg nu när det blir varmt här i svergie.. fast Grekland är ju runt 30grader! ;)
körde lite styrka oxå när ja kom hem, och sedan frukost med melon:)
ska oxå helst fixa min klocka idag, armbandet blev liite förstort. jaja har lite saker o göra. o nu vill emil ut oxå så ska ta en liten promenad me gamlingen :)


SES OM EN VECKA! :D lr nästa fredag..

puss

Kommentarer
Postat av: nadia

hoppas ni får det mysigt :D

2008-07-23 @ 13:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0