fika på stan

woow, va tycker ni om den nya designen.? ;) gjort av MIG! :O haha inte så speciellt men ändå, jag har gjort om o jag fattar itne speciellt mkt av alla koder + att jag inte längre har den där tråkiga fashion designen:P som alla har typ...jaja, jag e nöjd^^

Idag va jag inne i stan vid ett o mötte emma o kim, som kom snarare halv tvåååå... haha lungt tjejor ;) träffade robin påvägen oxå, så nån minuts sällskap fick man iaf^^ och så hann ja kolla lite parfymer. Tobbe kom hem med TAXFREE KATALOGEN igår! jag måste ju kolla lite parfymer då ;) och så komemr det ju såklaart bli massa godis där oxå:)
Iaf, när dom kom så började vi gå mot kungsan, där vi satte oss på ett cafe o dom tog varsin räkmacka o ja tog en me ost, o en cola.
Vi satt där o snacka, och vi höll fast vid iprincip ett o samma samtalsämne hela tiden... hahaha.. stackars dom andra som satt på cafet ^^ men de va kul:D Sen mötte vi Danha, o så satte vi oss i parken o tog en glass:)


     emma kör en pose.  o jag kansek e lite snabb me kameran?:P


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0