emil<3

Nej, de blev inget jordgubbsplock:( men det är föratt pappa säger att vi inte kommer kunna äta upp så mkt jordgubar eftersom vi ska åka hem snart. men fika i mariefred blev de iaf.
det blir nog inte så att ja ska va här hela veckan som först va tänkt, så kansske åker hem imorgon. troligen blir det så. Lite jobbigt bara för ja hade ju tänkt o köra hårdträning här ute, ut o springa o så.. gilalr inte o va ute o springa i stan:/ en så är de så skönt me hundarana om kan va ute hela tiden oxå.. menmen. får se hur d blir.
börjar oxå bli rädd, för att snart förlora en som jag älskar såå mkt. vissa förstår inte hur mkt en hund kan betyda för en.
vår hund, som är 13 år nu.. man märker för varje dag hur tröttar o  segare han blir, han hör inte lika bra, är inte lika uppmärksam och orkar inte alls lika mkt längre. det kändes verkligen när han knappt orkade gå upp från gräsmattan.
kommer verkligen inte klara av när han.. ja det som ja tror kommer hända snart. </3 fast ändå vissa stunder är han lika busig som en valp igen. men dom stunderna är ju inte lika ofta nu..:'(


men bra saker som hänt idag är iaf att ja tänkt på våran utlandsresa! jag o tobbe ska åka nånstans, vi har inte riktigt betstämt vart ännu. typ, bulgarien, turkiet eller grekland. men ska väl försöka boka imrogon? :D


och nu håller ja på o sakna ihjäl mig efter tobias, igårkväll när ja låg i sängen kunde jag nästan känna hans armar runt mig.. jag drömde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0