bara en halv power walk

Yes, hittade min klocka, kostade 400 + 80 kronor för garantin i 2år typ.. så helt ok! Jennifer konstaterade att jag hade väldigt smala handleder, och ja.. haha hon fick ta bort 8 länkar innan den passade? ^^
Sen blev de springa runt i lite olika affärer, o va duktigt som itne köpte ngt, inga klädesplagg iaf! köpte lite annat, bla en present till syrran som fyller år om två veckor. sen en liten present till tobias. tihi.
köpte oxå medans ja skulle köpa naturgodiset som ja va såå sugen på (fast itne då:S men ja köpte iaf)så köpte ja oxå två stora chokladkakor, de va ju lixom 2 för 30! hur kan man motstå? så va ju tvungen..

Vi sa såhär att vi fick köpa lite godis att tugga på på vägen til lstan, sen går vi runt där,  tar vi en fika o sen power walk hem. men fikan förmin del blev en pastasallad på Sandys, som ja åt ganska långsamt, (JA, att alla ska komentera hur jag äter? :O:P) och betalningen där blev ganska virrig.. haha PINSAMT!:P jaja... lite får man skäma ut sig ibland (a)
jag kände att min mage va ganska jätte full o va inte så jäätte sugen på att gå hem, så jag hoppade på tunnelbanan när vi kommit till odenplan, förlåååt ;) fast hon hade redan gissat att de skulle bli så sa hon. :P så de va lungt för henne.
jaja, jag har ju faktiskt lovat henne att börja power walka på mornarna:) så imorgon, klockan nio vid dagis! ;) haha känns lite kul, kul o promenera bakis, Om det nu blir utgång för mig ikväll.. just nu längtar jag väldigt mkt efter min pojkvän o vill gärna se honom ikväll. så får se hur de blir. även fast ja sitter o snackar utgångsplaner just nu me både fröjd och emmi :)

tjoobre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0