åskoväder

Nu sitter jag här o försöker lugna ner en rädd hund.. Det har ösregnat nu ett tag o såklart så ska det börja åska o blixtra. själv tycker jag verkligen att det är jätte mysigt! helst ska man ju ligga i soffan då me en filt framför tvn, o höra hur regnet slår mot fönstrena..:)
Men nej så är det inte just nu. När alec va liten valp så vart det riktig åska på landet, sen dess har han varit ganska rädd för sånt. plus att det gör ju itne saken bättre att emil springer runt o vrålskäller o ska vakta som han alltid gör. suck.
så nu sitter jag här, han ligger på mina fötter nu under skrivbordet.. lite lugnare har han blivit..:) men en rädd o stressad hund är itne alltid så lätt att få o realaxa ;P


alec  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0