segt i uppdateringen

Sitter här, mätt o belåten efter middagen. men grymt sötsugen! längtar efter aladdin asken som låg i tobbes kylskåp (a) sov där igår med alec, o va kvar hela dagen, så d blev en långpromenad med min hyper galna hund.
Tror att han börjat förstå "pang" då han ska spela död, fast han gör det med dramatik(!) han slänger sig åt sidan o tar upp tassarna! haha:P men go är han iaf,  han ligger här bredvid mig nu o....pruttar..... :O
Snart kommer syster hem me Lorentz. Då vi ska klä granen och troligen fixa vårt julbord. ska lägga in en bild på det om d. det är en tradition som farmor har gjort. som vi kusinerna lekte med när vi va små. Ska kansek även fota.. uch vad jag inte orkar att fixa mig, är osminkad och måste byta om. vi ger alltid våra skolfotografier i julklapp till morfar, men ja va itne med i år. och enligt mamma måste jag ju ge ett foto.
Men ananrs är jag snart klar med julklappar iaf! :D elelr, nästan. När jag kom hem så låg ett papper från posten som berättade att mina beställningar från Live It har kommit! hade oxå fått ett julkort från älsklingen Emmi :D tihi tack, o godjul!

Kommentarer
Postat av: Emmi

Varsågod :)

Hoppas du får en superbra jul!

Kraaam

2008-12-18 @ 11:29:57
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0