tillbaka blickar

Uch vad jag känner att jag bara klagar o klagar här, är det jag ända jag skriver? när jag mår dåligt? men vafan det är kasnek då man behöver skriva oxå.. när alla tankar bara bankar o gnager i skallen på en.
Man säger att man ska vara glad för det man har. det är jag. Men visst får man ändå längta tillbaka o sakna? Jag saknar en jävla massa saker. människor, hur man var, fester, vissa platser o stunder. Nu betyder man tydligen inte alls lika mkt för kompisen som den där nya roliga människan som hon fått bra kontakt med. javet, folk förändras. det måste vara så. men ibland bara avskyr jag det! :(
jag hatar vissa sätt jag har förändrats på. Jag älskar att kunna göra vad jag vill när jag vill. bara jag vågar. o vissa människor vill jag ha där då. men så är det inte alltid längre. eller jag kan, men jag gör det inte. av olika anledningar. o Nu så är man itne alls säker på vissa människor som man litat på. Är det de här man kallar att "växa upp o bli vuxen lr"? Jag är ju bara 18 år! visst, myndig men jag känner mig inte vuxen o tkr inte att jag är det heller!
Jag saknar vissa relationer, kompisar o personer. starka band man hade med andra.
o Säg vad ni vill. fjortis lr vad ni vill. men jag saknar festandet, varje helg lr varannan. då man delade en 70s men en polare och drack upp sin halva på en halvtimme. nej det var inte altlid så illa, man lärde sig. men när man virrade bort sig o klantade sig men det var jävligt kul. man levde livet! fick kasnek oxå ta konsekvenser med det hörde till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0