syrrans musikal på Lava ikväll

Har precis kommit in med Alec, ska nu leta lite kläder och sminka mig så jag blir klar i tid tills vi ska åka in till stan. Lycka till. Det känns väldigt konstigt att åka kommunalt med familjen. tkr mest det ser roligt ut när pappa åker tunnelbana, det känns bara så fel:P han passar itne där lixom..
Vi ska iaf åka till kulturhuset och Lava där vi ska se min syrra som är med i musikalen "vinterland" som ajg nog har skrivit om innan. Hon är ju huvudpersonen och hon sjunger väldigt bra, men hon har aldrig stått på en scen i en sån här situation, aldrig spelat teater mer än i förskolan. så ska bli kul o se henne. Dom ahr ju vart med i tidning o i radio även fast det mer är lite amatör musikal :) det är bara en föreställning. NU kom min älskling o NU måste jag draaaaaaa. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0