framtidsutsikter

nu skriver jag ju ändå, ha ha? ;/

jaja, ne ja har tänkt ltie på de här med nyår, lr tänkt mkt.  vad ska man göra!? nån som har nån ide? alla som jag pratat me har ingen aning, hur sjutton ska man kunna fixa ngt då? har nått svagt alternativ, som kasnke inte äns blir av. så nej, blri väl som år 2006. vi bestämmde samma kväll. men kul hade vi allt! ;) men det jag vet i år är att jag vill kyssa Tobbe vid tolvslaget.

Har iaf funderat på nyårslöften. jag brukar itne ge några löften. men jag har vissa saker som jag verkligen vill ändra på och få gjort! och en del saker som varkligen  vill göra.  vissa saker som att jag ska:
  • ta itur med mina "problem", så jag blir en bättre människa.
  • gå en engelska kurs till hösten, så att jag kan åka på en volontär resa nästa sommar.
  • börja träna, minst en gång i veckan! och alltså bli nyttigare, äta bättre.
  • umgås mer med vänner.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0