stolt lill-syrra!

min syrra är så jäävla gryym!! Shit, det varl ixom min syrra som var stjärnan, luuungt! alla var ju helt okej, alla var jätte duktiga, men hon hade absolut bäst röst och så tycker jag nog att hon var en av dom som spelade bäst. Tror nog att jag satt och log hela tiden när jag såg henne. Och hennes solo, när hon skulle sjunga stilla natt, den är ju svår att sjunga. jag fick fan tårar i ögonen och gåshud. jag vill bara ställa mig upp o jubla o springa fram o krama om henne. Tänk, det är lixom min syrra!? Och HELT KLART snyggast var hon! jag är en sjukt STOLT LILLESYRRA!
Jag ska lägga in lite bilder sen när jag fått dom från Lorentz, plus några till haha. några som blev till när tobbe snodde kameran o lite spex bilder ifrån källarn ^^

Efteråt musikalen blev de Burger King med familjen o Reiges medan Mickan stannade kvar o drack champange :P
sen åkte Jag o Tobbe åkte en sväng till ica maxi oxå för att köpa lite goddie me Camilla o hennes tobbe, och snabbt gick de vill ja lova. hennes tobbe var chafför..
Nu ligger iaf både Lorentz o Tobbe i min säng o kollar på simpssons på tobbes data. gulligt. får väl se när jag lyckas få kontakt med någon av dom, om de överhuvudtaget kommer gå!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0